Андрєєва Валентина Миколаївна,
учитель географії та екології Місце роботи:
НВК "Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка-гімназія"
Освіта: Київський державний університет
імені Т.Шевченка, 1979 рік (Географ. Викладач)
Стаж роботи: 41 рікімені Т.Шевченка, 1979 рік (Географ. Викладач)
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: "старший учитель"
Коротко про себе: оптимістка, часом романтик, волію думати
інтуїтивно, моє слабке місце - логіка. У людях поважаю
порядність, професіоналізм та працьовитість.
Люблю подорожі, музику зі смаком і ПРОСТО ЖИТТЯ!
Педагогічне кредо: "Без творчого вчителя не може бути інтуїтивно, моє слабке місце - логіка. У людях поважаю
порядність, професіоналізм та працьовитість.
Люблю подорожі, музику зі смаком і ПРОСТО ЖИТТЯ!
ні нової школи, ні нового суспільства, ні нової України"
Професійне кредо: "... Географія, це не лише один з
навчальних предметів,
який розширює кругозір
учнів, він має й суто практичне значення,
завдяки яким ми навчаємося не тільки милуватися
завдяки яким ми навчаємося не тільки милуватися
навколишнім середовищем, а і цінувати його!"
Методичне кредо: "Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в наданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб життя"
Методичне кредо: "Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в наданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб життя"
Методична проблема: "Розвиток критичного мислення на уроках географії"
Розвиток критичного мислення стає дуже важливим у часи стрімких змін у суспільстві, коли є об'єктивна необхідність пристосуватися до нових обставин, постійно розв'язувати нові проблеми.Критичне мислення - це здатність учнів чітко виділяти проблему, яку необхідно розв'язати, самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію, логічно побудувати свої думки, навести переконливу аргументацію; здатність мислити мобільно, обирати єдине вірне розв'язання проблеми; бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своєї позиції.
Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі
навчально-виховного процесу має перебувати учень. Від його творчої активності
на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння
спілкуватися з учителем, учнями класу залежить успіх у свідомому опануванні
шкільної програми.
Розвиток критичного мислення - це
дуже важливий аспект не лише у навчанні, а й у повсякденному житті, де герої є
реальними, а їхні вчинки - це твої дії та дії твоїх дітей. Навчити дітей
мислити критично - означає правильно поставити запитання, спрямувати увагу в
правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення. Для того щоб кожна
дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідним є розумне керівництво
з боку вчителя.
Мої досягнення
Переможці ІІІ (обласного ) етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
Всеукраїнських учнівських олімпіад
Навчальний рік
|
Прізвище учня
|
Місце
|
2012-2011
|
Говорун Б. (9 клас)
|
ІІ
|
2011-2012
|
Ковальський О. (9 клас)
|
ІІІ
|
2012-2013
|
Говорун Б. (11 клас)
Ковальський О. (10 клас)
|
І
ІІ
|
2013-2014
|
Тофан А. (8 клас)
Ковальський О. (11 клас)
|
ІІІ
ІІ
|
2014-2015
|
Тофан А. (9 клас)
Пахолюк В. (8 клас)
|
ІІІ
ІІІ
|
Реалізація педагогічних ідей
- Участь у засіданнях методичних об'єднань учителів закладу та району
- Виступи, доповіді, обговорення актуальних проблем на засіданні педагогічної ради
- Відкриті уроки