Про мене




     Андрєєва Валентина Миколаївна,
       учитель географії та екології                   


Місце роботи:
НВК "Голованівська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка-гімназія"
ОсвітаКиївський державний університет
 імені Т.Шевченка, 1979 рік (Географ. Викладач) 
Стаж роботи: 41 рік
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: "старший учитель"
Коротко про себе: оптимістка, часом романтик, волію думати
                    інтуїтивно, моє слабке місце - логіка. У людях поважаю
                    порядність, професіоналізм та працьовитість. 

            Люблю подорожі, музику зі смаком і ПРОСТО ЖИТТЯ!

Педагогічне кредо: "Без творчого вчителя не може бути
     ні нової школи, ні нового суспільства, ні нової України"



Професійне кредо: "... Географія, це не лише один з навчальних предметів, 
            який розширює кругозір учнів, він має й суто практичне значення, 
            завдяки яким ми навчаємося не
 тільки милуватися
                 навколишнім середовищем, а і цінувати його!"

Методичне кредо: "Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в наданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб життя"

Методична проблема: "Розвиток критичного мислення на уроках географії"

      Розвиток критичного мислення стає дуже важливим у часи стрімких змін у суспільстві, коли є об'єктивна необхідність пристосуватися до нових обставин, постійно розв'язувати нові проблеми.
   Критичне мислення - це здатність учнів чітко виділяти проблему, яку необхідно розв'язати, самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію, логічно побудувати свої думки, навести переконливу аргументацію; здатність мислити мобільно, обирати єдине вірне розв'язання проблеми; бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своєї позиції.
     Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі навчально-виховного процесу має перебувати учень. Від його творчої активності на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння спілкуватися з учителем, учнями класу залежить успіх у свідомому опануванні шкільної програми.
      Розвиток критичного мислення - це дуже важливий аспект не лише у навчанні, а й у повсякденному житті, де герої є реальними, а їхні вчинки - це твої дії та дії твоїх дітей. Навчити дітей мислити критично - означає правильно поставити запитання, спрямувати увагу в правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення. Для того щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідним є розумне керівництво з боку вчителя.
    Моя мета: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини; надати можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху; дати відчути радість від здолання труднощів; допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, завжди необхідно докласти зусиль. І тоді успіх супроводжується відчуттям радості та задоволення від діяльності, виникає почуття компетентності. 
Мої досягнення
Переможці  ІІІ (обласного ) етапу 
Всеукраїнських учнівських олімпіад

Навчальний рік
Прізвище учня
Місце
2012-2011
Говорун Б. (9 клас)
ІІ
2011-2012
Ковальський О. (9 клас)
ІІІ
2012-2013
Говорун Б. (11 клас)
Ковальський О. (10 клас)
І
ІІ
2013-2014
Тофан А. (8 клас)
Ковальський О. (11 клас)
ІІІ
ІІ
2014-2015
Тофан А. (9 клас)
Пахолюк В. (8 клас)
ІІІ
ІІІ

 
 
2015-2016 навчальний рік - 
   Андрєєв Антон (8 клас)                              Тофан Аліна (10 клас)
            ІІ місце                                                         ІІІ місце
   ІІІ (обласний) етап 
                                    Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії

Мої нагороди
  
 

Реалізація педагогічних ідей
  • Участь у засіданнях методичних об'єднань учителів закладу та району
  • Виступи, доповіді, обговорення актуальних проблем на засіданні педагогічної ради
  • Відкриті уроки